Зовнішній дизайн: «Провокаційна простота»
Лейтмотив дизайну — «Провокаційна простота» — є еволюцією унікальної ідентичності Lexus, де акцент зроблено на провокаційній зовнішності та вишуканому, простому дизайні. Віддаючи пріоритет аеродинамічним характеристикам і використовуючи відмінні риси та елементи, характерні для електромобілів, команда дизайнерів прагнула створити привабливу, компактну та низьку форму кузова, яка одразу створює відчуття емоційного захоплення.
Концепт має витончений силует, що звужується до задньої частини. Підкреслені розширені арки задніх коліс забезпечують баланс між аеродинамічними характеристиками і широкою поставою.
Веретеноподібний дизайн кузова, що розповсюджується на всі його елементи, символізує всеосяжну еволюцію функцій та дизайну Lexus завдяки електрифікації.
Функціональні елементи були перетворені на відмінні риси дизайну завдяки інтеграції аеродинамічних компонентів — повітрозабірників і випускних отворів. Результатом є привабливий зовнішній вигляд, що викликає емоції та забезпечує аеродинамічні характеристики без відчуття пересічності дизайну.
Повністю цифровий інтелектуальний кокпіт
Зсунуте вперед розташування сидінь водія і переднього пасажира створює відчуття простору в салоні. Повністю пласка підлога і панорамний дах додають ще більше простору, роблячи салон несподівано відкритим, що не помітно ззовні.
Елементи керування, які раніше були розподілені по значній поверхні кокпіту, тепер об’єднані на цифрових панелях у межах досяжності рукою. Робочі функції, такі як перемикання передач, керування комплексом систем безпеки та допомоги водієві, а також вибір режиму руху, розташовані на лівій панелі. Інші елементи керування — аудіосистема, клімат-контроль та функції штучного інтелекту — згруповано праворуч.
Принцип керування «Погляд на дорозі» допомагає втілити дистанційна панель приладів, яка проєктує всю інформацію на лобове скло подібно до роботи проєкційного дисплея. Цифрові бічні дзеркала зводять до мінімуму зміщення фокуса та погляду, а також рухи головою, дозволяючи водієві стежити за ситуацією на дорозі з максимальною концентрацією.
Ультраширокий монітор навпроти переднього пасажирського сидіння можна використовувати для цифрових розваг і різноманітних мобільних додатків.
Концепт Bamboo CMF
Концепт Bamboo CMF (колір, матеріал і покриття) представлений на Japan Mobility Show, щоб проілюструвати зусилля Lexus у досягненні глобальних цілей сталого розвитку (ЦСР), що зосереджені на повторному використанні ресурсів й одночасному створенні вишуканого і розкішного дизайну.
Згідно з філософією ЦСР Lexus, бамбук є фірмовим матеріалом концептуального автомобіля, що забезпечує ефективне використання цінних природних ресурсів. Бамбук також є прикладом балансу швидкого зростання, ефективного поглинання CO2 і довговічної краси. Протягом століть його застосовували у Японії як матеріал для будівництва і різних ремесел.
Щоб досягти нового рівня розкоші та краси, у дизайні концепту застосовуються різні техніки. Наприклад, для декоративних елементів, що підкреслюються освітленням, застосовуються бамбукові волокна і тканина.
Характеристики електромобілів нового покоління для чудової продуктивності
Конструкція кузова та елементи дизайну зробили можливими досягнення аеродинамічного балансу і приголомшливого значення коефіцієнта лобового опору (Cd) менше ніж 0,2. Низький капот і верхня панель передньої частини кузова забезпечують безпрецедентно широке поле огляду зсередини автомобіля.
Lexus прагне приблизно збільшити запас ходу звичайних електромобілів майже вдвічі завдяки високопродуктивній батареї нового покоління (з призматичними елементами) і поліпшеній енергоефективності. Мета — зменшити занепокоєння водіїв щодо запасу ходу та допомогти насолоджуватися водінням незалежно від того, пересуваєтеся ви містом чи за його межами.
Поліпшені аеродинамічні характеристики та менша вага підвищують ефективність автомобіля та продуктивність батареї. Низький профіль батареї робить дизайн автомобіля більш гнучким, завдяки чому його силует виглядає привабливішим. Це також дозволяє забезпечити низький центр ваги для поліпшення динаміки. Висока густина енергії досягається завдяки спрощенню й ущільненню структури батареї.
Характеристики електромобілів нового покоління для чудової продуктивності
Конструкція кузова та елементи дизайну зробили можливими досягнення аеродинамічного балансу і приголомшливого значення коефіцієнта лобового опору (Cd) менше ніж 0,2. Низький капот і верхня панель передньої частини кузова забезпечують безпрецедентно широке поле огляду зсередини автомобіля.
Lexus прагне приблизно збільшити запас ходу звичайних електромобілів майже вдвічі завдяки високопродуктивній батареї нового покоління (з призматичними елементами) і поліпшеній енергоефективності. Мета — зменшити занепокоєння водіїв щодо запасу ходу та допомогти насолоджуватися водінням незалежно від того, пересуваєтеся ви містом чи за його межами.
Поліпшені аеродинамічні характеристики та менша вага підвищують ефективність автомобіля та продуктивність батареї. Низький профіль батареї робить дизайн автомобіля більш гнучким, завдяки чому його силует виглядає привабливішим. Це також дозволяє забезпечити низький центр ваги для поліпшення динаміки. Висока густина енергії досягається завдяки спрощенню й ущільненню структури батареї.
Нова модульна структура
Електромобілі Lexus нового покоління матимуть нову модульну структуру, що ділить кузов на три частини: фронтальну, центральну і задню. Це стане можливим завдяки гіга-кастингу (технології штампування великих елементів кузова), що забезпечить більшу свободу в створенні форм. Інтеграція елементів кузова підвищить його жорсткість, що сприятиме лінійній, природній динаміці автомобіля.
Розташування тягової батареї у центральній частині гарантує відсутність її впливу на передню та задню частини. Це також дозволяє інтегрувати досягнення в технологіях виробництва тягових батарей, роблячи майбутні розробки більш гнучкими.
У процесі виробництва застосовуватиметься самокерована конвеєрна лінія, де автомобілі рухатимуться автономно на кожному етапі виробничого процесу. Автомобіль може їхати самостійно, застосовуючи лише тягову батарею, двигун, колеса і компоненти бездротового термінала. Відсутність конвеєрних стрічок виробничої лінії дозволить більш гнучко планувати заводи, скоротити час серійного виробництва і заощадити на інвестиційних витратах.
Пресконференцію з Japan Mobility Show–2023 можна переглянути за посиланням.