вул. Шевченка, 332, м. Харків

Lexus LX 500d та GX 550 на справжньому українському бездоріжжі: вражаючий тест-драйв

Преміальні рамні позашляховики Lexus LX 500d та GX 550 в реальних умовах доводять, що створені не лише для асфальту. Поки інші зупиняються перед великою калюжею чи піском, LX та GX продовжують рух упевнено, потужно і з комфортом.

Ми протестували обидва флагманські позашляховики в умовах, наближених до реального українського бездоріжжя: мокрі лісові дороги, піщані ділянки і дюни в сосновому лісі, звилисті дороги після дощу, круті підйоми, глибокі калюжі. Усе те, з чим може зіткнутися власник Lexus в реальному житті — на дачі, в горах, у подорожі тощо.

Лісова дорога після дощу: багнюка, калюжі, слизький спуск і підйом

Сценарій: Київська область, листяний ліс, мокра слизька дорога, хвилеподібна лісова траса з глибокими калюжами в низинах.

GX 550

• Вмикаємо режим Mud в Multi-Terrain Select.
• Активуємо блокування заднього диференціала, crawl control — систему повільного “повзання” по слизьких перешкодах.
• У глибоких калюжах GX проходить впевнено, не втрачаючи зчеплення. Колеса з А/T-протектором працюють “крізь” глину, не забиваються.
• На підйомі з діагональним вивішуванням (ліве заднє колесо — у повітрі), електронна система моментально перерасподіляє тягу — GX вилазить без ривків і пробуксовки.

LX 500d

• Завдяки високому крутному моменту дизеля (≈700 Н·м на низах), LX “тягне” навіть там, де інші машини буксують.
• Режим “Mud” + Low range + адаптивна пневмопідвіска дають змогу підняти кузов, зменшивши ризик посадити днище.
• У великій калюжі LX поводиться спокійно, без гідроудару — високий повітрозабір та хороша герметизація допомагають.

Висновок:
Обидва авто справляються, але GX 550 має кращу геометрію, більший хід підвіски і краще відчуває себе у вивішуваннях і бруді. LX — “танк”, який тягне своєю масою й потужністю, але вимагає більше точності у виборі траєкторії.

Пісок у сосновому лісі: сипке покриття, хвиляста дорога, коріння

Сценарій: Київська область, класична сцена — сосновий ліс, дорога з глибоким піском, подекуди хвилі, подекуди коріння дерев, які “підпирають” підвіску.

 

GX 550

• Завдяки меншій масі (в порівнянні з LX) і ширшим колесам, GX не “сідає” в пісок так легко.
• Режим Sand + відключення стабілізаторів (у версії з E‑KDSS) дозволяють колесам “плавати” та пристосовуватись до рельєфу.
• З-під коліс вилітає пісок, але тяга стабільна, коробка не змушує “крутити” на високих обертах — все плавно.

 

LX 500d

• Тут вага починає грати проти: при неправильному входженні у хвилю LX може “заривається” носом або задом.
• Однак, включивши режим Sand, зменшивши тиск у шинах та піднявши підвіску в “High” — LX буквально “випливає” з піску.
• У ділянках з корінням добре відчувається м’якість підвіски: колеса “проковтують” удари, кузов не смикається.

Висновок:
GX — мобільніший у піску, особливо при маневрах поміж дерев. LX — більш інертний, але якщо правильно працювати з тягою та режимами — піщані пастки йому не страшні.

Підйоми на лісових дорогах: глина, каміння, нахили від 30°

Сценарій: хвойні та листяні ліси Київської області, напрямок Гостомеля та Київського моря, звилисті дороги з гравієм, мокрим піском та багнюкою після дощу.

 

GX 550

• Тут він розкривається на 100%.
• Електронне відключення стабілізаторів дозволяє максимальний хід підвіски, що критично на гірських дорогах із камінням і вивішуваннями.
• На ділянці з ухилом ≈32°, де одна сторона повністю вивішена, система Crawl Control “тягне” авто міліметр за міліметром.

 

LX 500d

•  В таких умовах допомагає низький ряд передач і пневмопідвіска в найвищому положенні.
•  Автомобіль величезний, тому вузькі гірські дороги — не його сильна сторона. Але у прямолінійних підйомах — він незламний. Дизель витягує навіть на слизькому камінні, якщо правильно керувати натисканням педалі газу.

 

Висновок:
Для складних гірських маршрутів зі схилами GX — кращий вибір через розміри і прохідність. LX — король тяги, але “великий гравець” — потребує простору.

Міські калюжі та “сюрпризи” українських доріг

Навіть у містах трапляються глибокі калюжі з невидимими ямами — звичні “випробування” для будь-якого авто.

• Обидві моделі Lexus — GX 550 та LX 500d — мають високу посадку та герметизацію нижньої частини кузова, тому навіть великі калюжі не страшні.
• Камери кругового огляду та камера під переднім бампером (з розміткою колії) — незамінна штука, щоби побачити, що там під водою.

ОТЖЕ...

GX 550: маневрений позашляховик нового покоління

Модель GX 550 — це найсучасніша відповідь на потреби водіїв, які шукають поєднання комфорту, позашляхових можливостей та новітніх технологій. Завдяки системі Multi-Terrain Select, блокуванню заднього диференціала, адаптивній підвісці та інтелектуальному Crawl Control, GX долає слизьку глину, калюжі й кам’янисті підйоми з неймовірною стабільністю.

Особливо добре GX проявив себе:

• на розкислих лісових дорогах після зливи;
• у піску серед соснового лісу;
• на вузьких маршрутах із діагональними вивішуваннями.

LX 500d: розкіш і потужність, що проривається крізь перешкоди

Флагманський LX 500d — це позашляховик преміум-класу з дизельним двигуном V6 і колосальним крутним моментом. Він демонструє впевненість у найскладніших ситуаціях: високий кліренс, пневматична підвіска, широкий спектр позашляхових режимів і надійна конструкція дозволяють LX легко проходити глибокі калюжі, сипкий пісок, підйоми до 35 градусів і ділянки з глибокими коліями.

Переваги LX особливо відчутні:

• на тривалих маршрутах, коли потрібні комфорт і потужність;
• при подоланні глибоких ділянок;
• у важких дорожніх умовах, де поєднання сили та технологій вирішує все.

Що обрати: GX чи LX?

 GX 550 — для тих, хто шукає справжній баланс між прохідністю та універсальністю. Цей рамний позашляховик за рахунок своїх розмірів більш комфортний для міської та позаміської їзди. Компактніший, маневровіший, ідеальний для активних мандрівок Україною.

 LX 500d — для тих, хто хоче максимум розкоші, потужності й можливості дістатись туди, де асфальту немає і не буде. Цей розкішний рамний позашляховик ідеально підходить для будь-яких доріг. І у разі, коли ви з’їдете зі шляху, ви не відчуєте дискомфорту, навіть якщо під колесами агресивні умови грунтової дороги.

Підсумок

Українські дороги часто ставлять жорсткі виклики, але Lexus відповідає на ці виклики достойно. Обидві моделі Lexus — GX 550 та LX 500d — не просто справляються з бездоріжжям. Вони змінюють уявлення про те, яким може бути преміальний позашляховик.

З Lexus ви відчуєте потужність, контроль і комфорт не тільки на дорозі, а й поза нею.

Запрошуємо вас на тест-драйв розкішних LX 550d та GX 550 в автосалоні Лексус Харків за адресою вул. Шевченка, 332. Подайте заявку у формі нижче, і менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом у робочі години: Пн-Пт 10:00-17:00.

Просимо ознайомитись з правилами та умовами запису на тест-драйв.

Отримати консультацію відділу продажів за телефоном: +38 (057) 744-3-777

Подайте заявку на тест-драйв












    Акція RZ

    НОВИЙ LM

    НОВИЙ LBX

    ES

    Акція NX

    Акція RX

    НОВИЙ GX

    LX

    Тест драйв

    Оставьте нам свои данные и мы свяжемся с Вами в ближайшее время. Или звоните нам по телефонам: +38 (057) 763-1-777













      Консультація

      Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
      Или звоните нам по телефонам: +38 (057) 744-3-777


      Записатися на сервіс

      Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
      Или звоните нам по телефонам: +38 (057) 744-3-777


      Дякуємо за звернення!

      Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом для уточнення деталей.

      Тест-драйв

      Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
      Або телефонуйте нам за телефонами:
      +38 (057) 744-3-777