• Нова, розширена лінійка моделі RZ пропонує більше потужності й покращеніефективність і динамічні характеристики, що забезпечує більшу насолоду від водіння.
• Вперше пропонується електронна система кермування Lexus (steer-by-wire ) зі штурвалом замість керма.
• Комплексний перегляд системи живлення електромобіля забезпечує збільшений запас ходу та швидше заряджання.
• Вперше для моделі RZ пропонується версія F SPORT — RZ 550e, що вирізняється вищою потужністю та новою системою віртуального перемикання передач Interactive Manual Drive від Lexus.
• Оновлений RZ буде представлений у Європі в кінці 2025 року.
У Брюсселі, столиці Бельгії, відбулася світова прем’єра оновленого Lexus RZ. Електричний кросовер преміумкласу отримав значні оновлення, які піднімають враження від водіння на вищий рівень. Інноваційні технології нового RZ забезпечують вищу потужність, покращений контроль, глибшу залученість водія та неперевершене задоволення від процесу керування. Ці революційні зміни супроводжуються подальшим вдосконаленням рівня безшумності та гасіння вібрацій, які поліпшують враження від перебування у салоні.
З 2005 року, коли Lexus випустив на ринок RX 400h, бренд став піонером електрифікації сегмента преміальних автомобілів. Відтоді бренд послідовно прагне поєднувати якість водіння, залученість водія та екологічну ефективність у своїх продуктах. Відповідно до концепції Lexus Electrified, презентованої у 2019 році, Lexus рухається до вуглецево-нейтрального майбутнього, пропонуючи широкий вибір технологій — від електромобілів до гібридів і плагін-гібридів, аби задовольнити різноманітні потреби клієнтів на різних ринках.
RZ було представлено у 2023 році як першу модель Lexus, створену на глобальній платформі, спеціально розробленій для електромобілів (BEV). Модель пропонувала новий досвід водіння та дизайн, що стали можливими завдяки технологіям електрифікації. У 2024 році модельний ряд було розширено передньоприводною версією, що стало відповіддю на запити клієнтів.
Розробка нового RZ зосереджувалася на чотирьох ключових аспектах: задоволенні від водіння, запасі ходу й заряджанні акумулятора, динамічних характеристиках та дизайні.
Серед технічних інновацій головною можна назвати перше застосування електронної системи кермування Lexus (steer-by-wire) зі штурвалом замість керма. Ця система забезпечує новий рівень керування з плавною, легкою та інтуїтивно зрозумілою взаємодією, особливо коли ви пересуваєтеся мальовничими звивистими дорогами. Вона налаштована таким чином, щоб кермування було чутливим і давало чіткий зворотній зв’язок водію без непотрібних вібрацій.. Для забезпечення якості, що відповідає фірмовій філософії Характеру керування Leus (Lexus Driving Signature), автомобіль було ретельно підготовлено у новому випробувальному центрі Lexus Шимояма в Японії.
У оновленій лінійці моделі вперше представлено модифікацію F SPORT. Повноприводний RZ 550e є найпотужнішим RZ, пропонуючи нові враження від керування електромобілем завдяки Lexus Interactive Manual Drive. Ця електронна технологія забезпечує віртуальне ручне перемикання передач (детальніше про RZ F SPORT — у спеціальному розділі нижче).
Як завжди у Lexus, інтереси клієнтів були в центрі уваги при створенні RZ, який став ще ефективнішим і пропонує покращений користувацький досвід. Завдяки комплексним змінам в системі живлення, зокрема вдосконаленню літій-іонної батареї для збільшення потужності та ємності, а також оновленню електроосей (eAxle), очікується збільшення запасу ходу до 100 км (залежно від версії та фінальної омологації).
Окрім того, час заряджання батареї скоротиться завдяки новій системі попередньої підготовки батареї та бортовому зарядному пристрою змінного струму потужністю 22 кВт.
Світова прем’єра відкриває шлях до виходу оновленого RZ на європейський ринок в кінці 2025 року.